Skip to main content
  • Aktualności
  • Komunikat o niedostępności usług w dniach 21-24.06.2024r.

Komunikat o niedostępności usług w dniach 21-24.06.2024r.

19-06-2024

Szanowni Państwo,

w dniach 21-24 czerwca 2024r. będą wykonywane zmiany w systemach informatycznych banku, dlatego dostęp do niektórych usług będzie ograniczony. Poniżej szczegółowe informacje.

 Termin  Funkcjonalność/usługa  Jakie ograniczenia wystąią w usługach?
W sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Transakcje walutowe Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

 

Przez cały czas płatności kartami debetowymi i kredytowymi oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować i liczymy na zrozumienie z Państwa strony.